Direktlänk till inlägg 20 september 2008

Lördag

Av Emilia Karlsson - 20 september 2008 09:48

I går for jag, jonnaw, och natheli på stan en sväng efter skolan, coola som vi är så var vi ju bara tvugna att fara och åka lite rulltrappa:b


Sen på kwällen tog jag det bara lungt och hade det myyysssiigttt med hilda:)


Hon skulle åka hem med matte då han körde hem kristina från hennes partajande.


En efter en sommnade jag och hilda i soffan och till slut gick vi och la oss. Det är ju hemskt, nu förtiden går det inte ens att vara uppe till 1 med våld!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Karlsson - 15 februari 2009 20:26

Skriv under : Stoppa dun plockat från levande fåglar! http://www.djurskyddet.se/...

Av Emilia Karlsson - 8 februari 2009 18:31

Det är evigheter sen jag skrev här sist har suttit och läst gammla inlägg,   I dag har jag bara tagit det lungt och sett The Curious Case of Benjamin Button som jag tyckte var en av det bästa filmerna någonsin. I dag fyller hildan år men jag valde at...

Av Emilia Karlsson - 15 november 2008 13:32

Jag överaskar er med att faktiskt ta och skriva ett inlägg:) I går hade jag namnsdag och fick till min förtjusning ett fruktpaket av mammi och pappi som innehöll massor av exotiska frukter mums, pricken över i var twist påsen som jag och den förkylde...

Av Emilia Karlsson - 30 oktober 2008 11:42

Kom just in har varit ute och fotat lite, ih vad kallt det var! Nu vill jag bara ha snö:) och jul. Just nu har jag super många projekt som jag skulle behöva få i gång men vi får väl se vad jag hinner med. ajja.       ...

Av Emilia Karlsson - 29 oktober 2008 21:12

Satt nyss och såg plus med mammi, det handlade om en liten flicka som var döende i cancer. Hennes föräldrar hade försäkrat henne i folksam och fick nästan ingen ersättning alls för all sjukdomsvistelse, dessutom kunnde dom inte jobba för att dom var ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards