Alla inlägg under juli 2008

:/

Av Emilia Karlsson - 31 juli 2008 09:19

Jag hade sett fram emot en riktigt trevlig helg, jag och jonnaw skulle nog mest troligt ha spenderat hela helgen i luleå och bara haft det kul.


Men nu när jag är sjuk så orkar jag nog inte börja sova i luleå om ens fara, ajja jag måste försöka rycka upp mig, vafan ingen har väl dött av en förkylning?;o  Det blir säkret bra.


ska gå och vila nu


hej då pöss

Av Emilia Karlsson - 28 juli 2008 19:26

I dag var första dagen på jobbet efter breaken, och det var inte en ända unge:/


ajja ska inte klaga det var ganska så lungt och skönt!


hej då pöss



Av Emilia Karlsson - 27 juli 2008 17:38

Har inte uppdaterat på ett tag,

Under den tiden har jag bara umgåts och njutit av sommaren:)


I fredags for jag jonnaw andreas johan och viktor till pdol, det var faksiskt en riktigt lyckad kvweeelll:)


I dag har jag grisen jonna och kompani varit i storön och jobbat pååå brrännan och spelat volleboll, kul kul:>


nu ska jag gå ut och gå med blenda


pöss hej

Av Emilia Karlsson - 24 juli 2008 22:26

Varmt har det varit i dag,härligt:> drog till storön med jonnaw nattis och compani, spelade lite volleyboll och stekte:)


Ska gå och lääsa snabba cash nu sen sooovvaa


godnatt pöss

Av Emilia Karlsson - 21 juli 2008 22:40

Har just spelat kort tråkigt var det.


Kvällen har jag spenderat med grisen vi har lagat en god middag,promenerat i regnet, och ätit galss i regnet som faktiskt var mycket godare än glass i solen haha. ajja nu är jag trött ska läsa snabba cahs sen sovvaaa.


pöss å hej


Av Emilia Karlsson - 21 juli 2008 11:18

I går var det en härlig sommar dag, så vi for till bjymis träsket där jag träffade limpan pilsson och fredan. Det var faktiskt en härligt där och jag badade för första gången i år.:)


I dag skulle jag vi dra till storön men det blev ju inget av det, tack vare det är satans vädret:/


Ajja nu ska jag bara slöa hela dagen.


hejdå röv


Av Emilia Karlsson - 18 juli 2008 21:42

Sommaren är äntligen här det är sant:)haha


Har inte uppdaterat på ett tag, i gåår bar jag grisen och några andra djurungar oss i väg ut på havet, och då vi skulle hem fick vi inte i gång båten attans,så då var det bara att börja ringa runt efter nån som kunnde bägra oss, som tur är ställde min fasters man upp. tack!


I dag bar jag jonnaw grisen kaninen och andreas i väg till frevis, där solade vi hela dagen, härligt:)


Har bränt mig som fan ser verkligen ut som en kräfta och bränner gör det, ajja det är bara att plågas som gäller. Får skylla mig själv då jag inte smörjde in mig.


Pöss kräftan

Av Emilia Karlsson - 16 juli 2008 10:35

Piss väder ute som vanligt, jag som till och med hade hunnit bli lite brun i går och verkligen var inställt på mra sol men icket.

I övrigt vaknade jag för en timma sedan, har redan hunnit äta två bullar och en massa annanas, kalla det tröst ätande!


Ska snart äta ännu mera nämligen harr och aborre som vi fick i går på våran fiske tur , finns inge godare!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards